FANDOM

Angry Cat jest z gatunku Appoplexianin z planety Appoplexia.

Rath TabberOV.png

Angry Cat jest pomarańczowym, umięśnionym tygrysem z czarnymi pasami. Jedynie klatka piersiowa, brzuch, część twarzy, ręce oraz stopy są koloru białego. Z nadgarstków wyrastają mu długie, czarne pazury. jego czarne brwi i włosy są nastroszone do góry, przez co przypominają kolce. Żuchwa jest wysunięta lekko do przodu, a z niej wystają dwa małe ostre zęby. Angry Cat posiadaja super siłę i zwinność, które umożliwiają mu na skakanie bardzo daleko i wysoko. Ma duży, czarny, chowany pazur na każdym nadgarstku, który może być używany do kłucia przeciwników lub do wbijania go w ziemię, tworząc tym samym falę uderzeniową. Angry Cat jest niezwykle wytrzymały, ponieważ może przeżyć uderzenie pocisku i spadek z dużej wysokości. Angry Catem tym kieruje olbrzymi gniew, co pozwala mu na zastraszenie przeciwników rykiem lub samą złością. Mózg Angry Cata jest przeznaczony wyłącznie do agresji i walk, co czyni go mało inteligentnym, a także często powoduje to, że rozprasza się. Dodatkowo Angry Cat boji się wody.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki