FANDOM

Time King jest z humanoidalnego gatunku Chronian z planety Chronia.

Time King.jpg

Time King jest łudząco podobny do Delicatera. Kiedy podrośnie, jego skóra nabiera lekko fioletowy odcień, a do okoła jego oczu pojawia się brązowy kolor. Nosi hełm. Time King ma zdolność do kontrolowania, zakłócania i odwracania czasu i przestrzeni zgodnie z własną wolą, a także potrafi odmłodzić lub postarzyć istoty i przedmioty. Time King posiada również możliwość rzucania kulami i strzelania energią. Time King jest jednym z niewielu kosmitów, którzy potrafią się teleportować. Może również kontrolować urządzenia i obiekty na duże odległości za pomocą mocy umysłu. Pomimo że Time King posiada nadludzką siłę i zręczność, jest słaby wobec wielu innych obcych. Chronianie byli niegdyś świetną rasą, ale własna niezgoda doprowadziła do uwięzienia Chronii i całego gatunku poza czasem i przestrzenią. Eon był jedynym znanym Chronianem, który uniknął tego losu. Planując podbić Ziemię, Chronianie zostali uwolnieni przez Eona używającego Uścisku Armageddonu, ale Max wyłączył urządzenie, wysyłając Chronianów z powrotem tam, skąd przybyli.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki